Επιστροφή Προϊόντων

Επιθυμία μας είναι να είστε χαρούμενοι για τις αγορές σας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων μας.

Αν αλλάξατε γνώμη ή παραλάβατε προϊόν σε διαφορετική κατάσταση απ’ ότι περιμένατε, θα φροντίσουμε την αλλαγή του και θα βρούμε μαζί αυτό που θέλετε!

Το pearlhome.gr, θέλει να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να κατανοήσετε πλήρως το προϊόν που αγοράζετε, για αυτόν τον σκοπό ζητάει από εσάς, αν κάτι θέλετε να διευκρινίσετε να επικοινωνήσετε μαζί σας.

Pearl Home & Baby

210 665 4185
info@pearlhome.gr

Αλλά και πάλι αν κάτι δεν ήταν όπως το περιμένατε δεν πειράζει, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:

  • Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
  • Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει ανοιχτεί, πλυθεί, χαλάσει ή συσκευασία ή έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν με οποιονδήποτε τρόπο.

Προσοχή, δεν γίνονται δέκτες αλλαγές για προϊόντα υγιεινής (μαξιλάρια, επιστρώματα) και ειδικές κατασκευές (χαλιά επί μέτρο, κουρτίνες επί μέτρο, ρόλερ, κουρτινόξυλα πέρα από την τυποποίηση, στρώματα). Εξαιρείτε η περίπτωση επίκληση ελαττώματος.

Το κόστος μεταφοράς επιβαρύνει εσάς ή μπορείτε να το φέρεται στο κατάστημα μας με ίδια μέσα.

1: Αλλαγές σε μέγεθος /χρώμα / σχέδιο

Για την επιστροφή των προϊόντων μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο info@pearlhome.gr, είτε τηλεφωνικά στο 210 665 4185. Το νέο προϊόν σας αποστέλλεται με την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε, ανάλογα την διαθεσιμότητα.

2: Αλλαγές λόγω ελλαττωματικού προϊόντος

Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail στο info@pearlhome.gr, είτε τηλεφωνικά στο 210 665 4185. Το pearlhome.gr  επεξεργάζεται το αίτημα επιστροφής του προϊόντος και δίνει εντολή στην εταιρεία courier να παραλάβει το προϊόν σας από τη διεύθυνση που έχετε δηλώσει (δωρεάν υπηρεσία σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος). Μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος, επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επιστροφής.

3: Αλλαγές λόγω λάθους στην παραγγελία

Η εταιρεία μας κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε επιστάμενο έλεγχο των προϊόντων, ούτως ώστε να εξασφαλίσει την άριστη ποιότητα τους και την ορθή αποστολή. Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που είναι διαφορετικό από το προϊόν που παραγγείλατε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@pearlhome.gr, είτε τηλεφωνικά στο 210 665 4185 και να ακολουθήσετε τη διαδικασία όμοια με Αλλαγή σε Μέγεθος / Χρώμα / Σχέδιο, όπως αναφέρεται παραπάνω.

4: Πολιτική επιστροφών για Δώρα

Κατά την αγορά του προϊόντος στο καλάθι μπορείτε να επιλέξετε συσκευασία δώρου χωρίς καμία επιπλέων χρέωση ή συσκευασία δώρου με πολύ αγάπη, με αυτήν την επιπλέον παροχή, έναντι χρέωσης, αναλαμβάνουμε και το κόστος αποστολής για μια αλλαγή προς τον δωρολήπτη. Επίσης μην ξεχνάτε ότι αλλαγές μπορείτε να κάνετε και στα φυσικά μας καταστήματα χωρίς καμία χρέωση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

  1. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο ή να φέρει εσωτερικές κι εξωτερικές φθορές καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους έντυπο, καθώς πρέπει να φέρει όλες τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια).
  2. Πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών δεν γίνεται αποδεκτό ουδέν αίτημα προς επιστροφή των προϊόντων σας.
  3. Παρακαλείστε να μην χρησιμοποιήσετε μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας, καθώς επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα.

Θα θέλαμε ακόμα να επιστήσουμε την προσοχή σας, πως για λόγους οργάνωσης του Τμήματος Επιστροφών, αν δεν προηγηθεί επικοινωνία με έναν από τους άνωθεν τρόπους, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το προϊόν σας να μην φτάσει ποτέ τις αποθήκες μας.

 

Επιστροφή Χρημάτων / Δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή

Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, και να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας, αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω e-mail.

1. Πως παίρνω τα χρήματα μου πίσω;

Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν στις αποθήκες μας και διαπιστώσουμε ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (δεν είναι φορεμένο, δεν φέρει φθορές εσωτερικές, και εξωτερικές, και συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία, καθώς φέρει όλες τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και συνοδεύεται από όλα τα έγγραφά του (απόδειξη/ τιμολόγιο) εντός 10 ημερολογιακών ημερών, σας επιστρέφουμε ολόκληρο το ποσό που πληρώσατε, όπως αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Στην περίπτωση που έχετε πληρώσει με Αντικαταβολή, παρακαλείστε να μας υποδείξετε τραπεζικό λογαριασμό για να πιστωθεί με το αντίστοιχο πόσο.

2. Ποιον επιβαρύνουν τα έξοδα επιστροφής;

Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων (Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης Νόμος 2251/1994 Άρθρο 3ι Παρ.1) τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον καταναλωτή. Σε περίπτωση που δε χρησιμοποιήσετε δική σας μεταφορική εταιρεία και επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε την εταιρεία courier ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα, με την οποία συνεργαζόμαστε, και με χρέωση δική μας (Παραλήπτης), τότε από το ποσό των χρημάτων προς επιστροφή, θα σας αφαιρεθούν τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Το κόστος επιστροφής του προϊόντος με την εταιρεία courier ΕΛΤΑ Πόρτα Πόρτα ανέρχεται στα 3€. Σε περίπτωση δωρεάν μεταφορικών κατά την παραγγελία σας, αφαιρούνται 6€ από την επιστροφή χρημάτων. Στις παραγγελίες που έχουν επιβαρυνθεί με έξοδα αντικαταβολής 2,5€, το ποσό της αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.

 

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ-ΑΛΛΑΓΩΝ

Λεωφ. Μαραθώνος 43, Γέρακας 15344
Αθήνα
210 665 4185
Pearl Home & Baby
info@pearlhome.gr

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο
09:00πμ – 3:00μμ

Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή
09:00πμ – 7:00μμ